TRANSPORT GRATUIT PESTE 350 LEI
L-V: 9-17    0754 069 665
Submeniu

SC Folina Decor SRL

Iaşi - Şos. Păcurari, nr.85

Program Relaţii clienţi 

Luni-vineri: 09 - 17

Program Showroom
Luni - vineri: 09-17
Sâmbătă, duminică: închis

Suport:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: suport@folina.ro
             contact@folina.ro

Comenzi:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0754.069.665 
Tel. mobil: 0754.069.667
E-mail: comenzi@folina.ro

Termeni și condiții

Site-ul www.folina.ro și subdomeniile acestuia sunt proprietatea FOLINA DECOR S.R.L.

Datele firmei

Denumirea firmei: SC FOLINA DECOR S.R.L.
Adresă sediul social: Soseaua Păcurari, nr. 87, bl. 475, sc. A, parter – Iaşi, jud. Iaşi
CUI: RO 40548445
Registrul Comerțului: J22/594/2019
Banca Transilvania - Cont IBAN: RO 93 BTRL RONC RT04 8613 2301

Puncte de lucru:

Iaşi - Soseaua Păcurari, nr 87, bl. 475, sc. A, parter
Iaşi - Strada Clopotari, nr. 15, bl. 634, parter

Activitate principala:

4753- Comert cu amanuntulal covoarelor, carpetelor, tapetelor si a altor acoperitoare de podea,in magazine specializate

Alte coduri, incadrata in clasa CAEN:

1812- Alte activitati de tiparire n.c.a

2221- Fabricarea placilor, foliilor, tuburilor si profileleor din material plastic

4339- Alte lucrari de finisare

4619- Intermedieri in comertul cu produse diverse

4647- Comert cu ridicata al mobilei, covoarelor si articolelor de iluminat

4648- Comert cu ridicata al ceasurilor si bijuteriilor

4649- Comert cu ridicata al altor bunuri de uz gospodaresc

4690- Comert cu ridicata nespecializat

4753- Comert cu amanuntulal covoarelor, carpetelor, tapetelor si a altor acoperitoare de podea,in magazine specializate

4759- Comert cu amanuntul al mobilei, al articolelor de iluminat si al articolelor de uz casnic n.c.a in magazine specializate

4777- Comert cu amanuntul al ceasurilor si bijuteriilor, in magazine specializate

4791- Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin internet

7410- Activitati de design specializat

Definiții:

Vânzător –  FOLINA DECOR S.R.L.

Cumpărător – persoană fizică/persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă

Client – persoană fizică/persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție (electronic, telefonic etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între FOLINA DECOR S.R.L. și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe  Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale etc.)

Site – domeniul www.folina.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri de pe Site

Bunuri – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului

Conținut

•    toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic
•    conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
•    orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/partener al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta
•    informații legate de Bunurile și/sau tarifele practicate de către Vânzător într-o anumită perioadă
•    date referitoare la Vânzător sau alte date privilegiate ale acestuia

Document – prezentele Termene și Condiții

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta

Tranzactie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către FOLINA DECOR S.R.L.. Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor, așa cum sunt precizate în descrierea acestora

Parteneri – sunt persoanele juridice ce doresc stabilirea unui parteneriat pe termen lung în vederea intermedierii comercializării produselor către clienții lor (reseller).

1.    DOCUMENTE CONTRACTUALE

1.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale. Imediat după finalizarea comenzii, clientul va primi pe adresa de e-mail furnizată ca dată de contact, factura generată automat, fără o notificare în prealabil.

1.2. Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice a notificării de expediere a Comenzii.

1.3. Pentru Comenzile ce urmează a fi livrate la punctul de lucru, prețurile și rezervările Bunurilor și Serviciilor sunt valabile 48 de ore de la înregistrarea Comenzii de către Cumpărător. 

2.  POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

2.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/Cumpărător.

2.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “Contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificari pentru aceasta.

2.3. Vânzătorul poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau promoții practicate de către acesta.

2.4. Prețurile Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în LEI și includ T.V.A. de 19%

2.5. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

2.6 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor pe Site (imagini statice/dinamice/prezentări multimedia etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

3.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul (secțiunea Definiții), incluzând, dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului.

3.2. Clientul/Cumpărătorul poate copia, transfera și/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

3.3. Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Vânzătorului care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul conținut.

3.4. Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

4. COMANDA

4.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda, efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres (ramburs, card online). Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi.

4.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii, precum și că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil.

4.3. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate Cumpărătorului și trimise prin intermediul email-ului (comenzi@folina.ro ), fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese.

4.4. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, prin completarea formularului de retur ce poate fi accesat prin intermediul link-ului din email-ul de comandă. Returnarea banilor se va face prin transfer bancar. La completarea formularului de retur se vor oferi informații despre contul IBAN, titularul contului și banca. De asemenea, cumpărătorul poate să inlocuiască un Bun comandat, utilizând formularul de retur, unde va specifica Bunul înlocuit cu Bunul dorit. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 15 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul achiziționează, printr-o singură comandă, produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

4.5. Returnarea produselor se va face printr-un curier door-to-door sau direct la showroom-ul Vânzătorului. Adresa de livrare a coletelor cu produse returnate este: şoseaua Păcurari, nr.85 - Iaşi către SC Folina Decor SRL. Nu trimiteţi colete retur prin mesageria Poştei Române, doar prin Prioripost.

4.6. Ținând cont de natura produselor, foliile pentru geam, autocolantele, tapetul și stickerele se pot returna doar dacă nu au fost aplicate.

4.7. Produsele executate și/sau debitate la comandă, respectând culorile, designul și dimensiunile date de client, nu pot fi returnate.

4.8. In cazul clienţilor care refuză primirea coletului, aceştia vor plăti în avans ulterioare comenzi. Aceste comenzi nu vor mai fi trimise cu plata ramburs. Vor fi plătite fie direct pe site prin intermediul platformei de plăţi online sau prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme. 

4.9. In cazul în care un client refuză primirea unei comenzi plătită prin platforma de plăţi online sau prin transfer bancar, i se returnează contravaloarea comenzii, mai puţin valoarea transportului. Noi, ca destinatar plătim, în aceste situaţii costul tur-retur. 

5. CONFIDENȚIALITATE

5.1. Informațiile de orice natură furnizate de către Cumpărător/Client Vânzătorului, vor rămâne în proprietatea Vânzătorului.

5.2. Prin înscrierea în baza de date a Vânzătorului, Clientul/Cumpărătorul își oferă consimțământul expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de către terțe persoane, parteneri ai acestuia.

6. PUBLICITATE

6.1. În momentul în care, Clientul își creează un Cont pe Site, are posibilitatea să își exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

6.2. Opțiunea cu privire la acordul emis de către Client poate fi modificată în orice moment. Renunțarea la primirea Newsletterelor nu implică renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

7. FACTURARE – PLATĂ

7.1. Prețurile Bunurilor și ale Serviciilor afișate și comercializate în cadrul site-ului includ T.V.A., conform legislației în vigoare.

7.2. Prețul și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislației în vigoare.

7.3. Modalitățile de plată acceptate pentru comenzile online sunt:
-  Ramburs
-  Card online
- Transfer bancar - OP în avans pe bază de factură proformă

7.4 Datele cardului de plată ale Clientului/Utilizatorului/Cumpărătorului nu vor fi accesibile Vânzătorului și nici nu vor fi stocate de către acesta sau de către procesatorul de plăți integrat în Site, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor. Entitatea autorizată să presteze servicii de stocare a datelor de card este euplatesc.ro.
7.5 Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole puternice.

7.6 In cazul clienţilor care refuză primirea coletului, aceştia vor plăti în avans ulterioare comenzi. Aceste comenzi nu vor mai fi trimise cu plata ramburs. Vor fi plătite fie direct pe site prin intermediul platformei de plăţi online sau prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme. 

7.7 In cazul în care un client refuză primirea unei comenzi plătită prin platforma de plăţi online sau prin transfer bancar, i se returnează contravaloarea comenzii, mai puţin valoarea transportului. Noi, ca destinatar plătim, în aceste situaţii, costul tur-retur. 

8.  LIVRAREA BUNURILOR

8.1. Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat door-to-door, sau în showroom, conform opțiunii Clientului. Produsele pe care le comercializăm sunt considerate produse fragile. Pentru a ne asigura că ajung în siguranţă la destinaţie, produsele sunt ambalate corespunzător folosind folii de protecţie, cutii tip tub şi tuburi din carton presat

8.2. În cazul comenzilor cu opțiunea de “ridicare din showroom”, ridicarea comenzilor se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrarii comenzii. În această perioadă produsele sunt blocate în stoc. Dacă în acest interval clientul nu ridică această comandă din showroom, va fi contactat telefonic în vederea expedierii coletului prin curierat (cu adăugarea implicită a cheltuielilor de transport) sau în vederea anulării comenzii.

8.3. În cazul comenzilor cu opțiunea “ridicare din showroom”, pentru care plata s-a efectuat online sau prin Ordin de Plată, pentru identificarea Cumpărătorului se vor solicita: un act de identitate, în cazul persoanelor fizice, sau un act de identitate și împuternicirea din partea firmei, în cazul persoanelor juridice. Showroom Folina este doar în Iaşi - şoseaua Păcurari, nr.85

8.4. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

8.5. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și a Serviciilor numai pe teritoriul României.

8.6. Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Nu expediem colete prin Poşta Română.

8.7. Termenul de livrare a comenzilor este de 24/48 ore. În cazul în care, din motive ce nu țin de Vânzător și sunt considerate excepționale (zile nelucrătoare, perioade foarte aglomerate – de tipul Black Friday – sau condiții meteorologice nefavorabile, care nu permit realizarea transportului în bune condiții), firma de curierat depășește termenul de livrare, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru acest lucru.

8.8. Costuri de livrare:

- gratuită pentru comenzi ce depășesc 350 de lei
- pentru comenzi mai mici de 350 lei, costul transportului se calculează automat în formularul de comandă, după ce aţi adăugat produsele şi localitatea de destinaţie.
 

9. GARANȚII

9.1. Toate Bunurile comercializate de către Vânzător beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare.

9.2. Foliile și autocolantele au o durată de viață garantată de către producător:
-  foliile și autocolantul cu aplicare interioară d-c-fix au o durată de viață de până la 3 ani
-  autocolantul d-c-fix cu aplicare la exterior are o durată de viață de 1-2 ani
-  folia de sablare Aslan are o durată de viață de 5-7 ani
-  autocolantul Aslan are o durată de viață de 5 ani.
-  foliile de protectie solara au o durată de viaţă de 5 ani.
-  foliile securitate şi antiefracţie au o durată de viaţă de 5 ani.

9.3. Înainte de folosire, citește cu atenție etichetele produselor cu instrucțiuni de folosire și de montaj. Păstrează-le pentru a ști cum să cureți și să întreții produsul. Tutoriale video şi instrucţiuni sunt prezentate în pagina produselor, în pagina "Info" a site-ului şi pe contul nostru de YouTube "Folinadecor". 

9.4. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru erori de montaj sau de utilizare/întreținere a produselor comercializate. Pentru un montaj uşor îţi recomandăm să urmăreşti tutorialele video de pe canalul de YouTube Folina decor

9.5. Vânzătorul face toate eforturile în a furniza imagini şi informaţii corecte despre produse. Este posibil, ca uneori, să apară erori sau mici diferenţe de nuanţă în ceea ce priveşte aspectul produselor. Aceste diferenţe de nuanţă sunt datorate setărilor dispozitivelor pe care sunt vizualizate produsele. Majoritatea imaginilor sunt realizate de echipa folina.ro . Imaginile nu sunt realizate în studio, ci în showroom-ul Folina, folosind lumina naturală, pentru a reda cât mai corect aspectul produselor. 

Nuanţele reale ale produselor pot să difere puţin faţă de imagini. Această situaţie este cauzată de mai mulţi factori:
 - particularităţilor de producţie ale lotului respectiv de folie/autocolant/tapet
 - luminii în care au fost făcute pozele şi percepţiei uşor diferite a culorii de către aparatul foto
 - setărilor de rezoluţie a dispozitivului pe care vizualizaţi pozele - telefon, laptop, tabletă, PC.

10. CONDIȚII DE DEPOZITARE, APLICARE, EXCEPȚII ȘI ÎNTREȚINERE

10.1. Depozitare. În cazul în care nu aplici imediat folia sau autocolantul, acestea trebuie depozitate în poziție verticală, pentru a se evita turtirea rolei și deformarea foliei sau a autocolantului. Temperatura de depozitare trebuie să fie constantă, cuprinsă între 15-25 grade Celsius. De asemenea, rolele nu trebuie depozitate în spații cu umiditate crescută.
Pentru stickerele care sunt livrate cu folia de transfer aplicată, aplicarea trebuie să se facă în maxim 1-2 zile. Se recomandă, despachetarea imediată a stickerului și întinderea acestuia pe o suprafață plană (acesta nu trebuie ținut în rolă).

10.2. Aplicare. Temperatura în timpul aplicării foliilor de geam, a autocolantului sau a stickerelor  trebuie să fie de minim 15 grade Celsius.
Suprafața pe care se aplică foliile pentru geam, autocolantele sau stickerele trebuie să fie bine curațată și degresată înainte de aplicare. Este recomandată curățarea ramelor și a zonei din jurul geamului.
Nu trebuie folosite raclete sau carduri din plastic abrazive sau cu muchii ascuțite pentru a nu se zgâria materialul. Se recomandă utilizarea unor raclete cu pasla sau aplicarea unei lavete peste cardul din plastic.

10.3. Excepții. În cazul foliilor de geam autoadezive, care se aplică folosind apa, este posibil să apară pete albicioase ca reacție a adezivului în contact cu apa. Aceste pete dispar  după aproximativ 5-7 zile. Această perioadă variază în funcție de temperatura și umiditatea din mediu.
Foliile, autocolantul și stickerele au un adeziv semipermanent. Acesta se poate scoate. Nu deteriorează suprafețele, dar este posibil să rămână urme de adeziv. Acestea se înlătură folosind produse de curățare pe bază de solvenți organici (alcool, acetonă).
În cazul aplicării pe perete a stickerele sau a autocolantului, acestea pot deteriora suprafața văruită. Gradul de deteriorare depinde de calitatea tencuielii și a duratei de aplicare a stickerului sau a autocolantului.

10.4. Întreținere. După aplicarea foliei, geamul nu trebuie să fie curățat timp de 7-10 zile. În acest interval de timp, adezivul ajunge la rezistență maximă. Pentru curățarea suprafețelor pe care a fost aplicată folia sau autocolantul nu trebuie folosite substanțe sau obiecte abrazive.

11. RĂSPUNDERE

11.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligatiile sale, conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea  acestora.
Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul, Utilizatorul sau Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidentialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.
Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor, Clientul, Utilizatorul sau Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

12. RECLAMAȚII

12.1. Înainte de montaj sau de folosire, produsele trebuie verificate cu privire la posibilele defecte și se recomandă citirea etichetelor cu instrucțiuni de montaj și de folosire care se regăsesc pe fiecare produs sau atașate facturii.

12.2. Se impune verificarea produselor achiziționate prin inspectarea rolelor de autocolant sau de folie pe toată lungimea lor, înainte de a le monta.
Reclamatiile primite după ce produsul a fost montat sau folosit nu se iau în considerare. În cazul în care se constată defecte de fabricație, produsele se pot returna, însoțite de ambalajul original.

12.3. Produsele neconforme se pot înlocui, fără costuri suplimentare din partea clientului, sau se pot returna sumele încasate.

13. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

13.1.Vânzătorul  este înregistrat în Registrul de Evidență a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal sub numărul 0008846.

13.2. Conform prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Vânzătorul are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de Client.

13.3. Scopul colectării datelor este: informarea Clienților/Cumpărătorilor privind situația Contului lor, informarea  Cumpărătorilor privind evoluția și starea Comenzilor, activității comerciale, de promovare a  Bunurilor și a Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul  Clientului/Cumpărătorului.

13.4. Prin completarea datelor în formularul de creare de cont și/sau de Comandă, Cumpărătorul declară și acceptă necondiționat ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a Vânzătorului, înregistrată în Registrul de Evidență a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub numărul 0008846, și își dă acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către Vânzător.

13.5. Prin citirea Documentului ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor  garantate de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

13.6. De asemenea, Vânzătorul poate furniza datele Cumpărătorului cu caracter personal altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plată/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care Vânzătorul poate dezvolta programe comune de ofertare pe piață a  Bunurilor si a Serviciilor, asigurători.

13.7. Informațiile Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchetul General, Poliție, instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

14. FORȚA MAJORĂ

14.1. Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră.
Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

14.2.  Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

15. LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Clienți sau Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Iași.

16. DECLARAȚIE DE CONFORMITATE

Vânzătorul asigură, declară și garantează pe propria răspundere, conform prevederilor art. 5 din HG nr. 1022 / 2002 privind regimul produselor şi serviciilor care pot pune în pericol viaţa, sănătatea, securitatea muncii şi protecţia mediului că produsule comercializate nu pot pune în pericol viaţa, sănătatea, securitatea muncii și nu produc un impact negativ asupra mediului.

URMĂRIȚI-NE
CUMPĂRĂTURI SIGURE

© 2024 Folina.ro | All Rights Reserved. Folina.ro | Designed by ArtvertisingTermene și condiții

Acest site folosește cookie-uri
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficului. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosesc site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu Politica de Cookies.