Contul Meu    Coș Produse
  • 0 produse Total: 0 Lei

Vezi Detalii Coș

Submeniu

SC Folina Decor SRL
Iaşi - Şos. Păcurari, nr.85

Program Relaţii clienţi 
şi Showroom Iaşi:
Luni,marţi: 09 - 18
Miercuri, joi, vineri: 09-17
Sâmbătă, duminică: închis

Suport:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0754.069.669
E-mail: suport@folina.ro
             contact@folina.ro

Comenzi:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0754.069.665 
Tel. mobil: 0754.069.667
Tel. mobil: 0771.729.500
E-mail: comenzi@folina.ro

Cum comand?

La Folina, cumperi ușor, rapid și în siguranță.

Tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași simpli:

Caută produsul dorit

Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afișat în stânga. Citeşte cu atenţie descrierea şi specificaţiile tehnice ale produsului, pentru a vedea dacă produsul respectiv întruneşte caracteristicile pe care le doreşti: dimensiuni, culori, grosime, dacă acel produsul se vinde la metru sau la rolă, la bucată sau la set.
În pagina produsului sunt prezentate toate detaliile. Prezentările produselor sunt actualizate periodic. Dacă totuşi nu găseşti informaţia dorită contactează-ne telefonic sau pe e-mail şi îţi oferim suportul necesar pentru a face cea mai bună alegere.

Nuanţele reale ale produselor pot să difere puţin faţă de imagini. Această situaţie este cauzată de mai mulţi factori:
 - particularităţilor de producţie ale lotului respectiv de folie/autocolant/tapet
 - luminii în care au fost făcute pozele şi percepţiei uşor diferite a culorii de către aparatul foto
 - setărilor de rezoluţie a dispozitivului pe care vizualizaţi pozele - telefon, laptop, tabletă, PC.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș”.
Poți adăuga în coș mai multe produse, din categorii diferite.

Verifică-ți comanda

După adăugarea fiecărui produs, ești direcționat automat în coșul de cumpărături, aici poți să revezi lista produselor selectate, să actualizezi cantitatea sau să renunți la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare și livrare comandă

După adăugarea produselor dorite în coș, trebuie să selectezi detaliile de facturare, modalitățile de plată (Ramburs, Card Online, Transfer bancar) și modalitatea de livrare preferată (Ridicare de la showroom, Livrare la domiciliu prin curierat).
Este important ca toate datele să fie completate corect. Astfel, sunt evitate întârzierile în procesarea şi livrarea comenzii. 
Înainte de procesarea comenzii, sunăm de confirmare. Dacă în termen de 1-2 zile lucrătoare nu sunteţi contactat telefonic de unul din agenţii noştri, înseamnă că este o eroare în înregistrarea comenzii: comanda nu a fost finalizată, numărul de telefon este greşit, adresa de email nu a fost scrisă corect. În această situaţie, trebuie să luaţi legătura cu noi telefonic sau prin email.

Nu uita să citești termenii și condițiile și să bifezi căsuța “Prin trimiterea comenzii, accept termenii și condițiile” înainte de a trimite comanda.

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”.
La scurt timp după apăsarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii. Dacă nu ai primit acest email de confirmare înseamnă ca nu s-a înregistrat comanda. 

Comenzile se expediază doar după confirmarea telefonică a comenzii. Astfel, se verifică corectitudinea numărului de telefon.

Salvarea datelor

După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite în procesul de pregătire a comenzii - facturare şi livrare.

Ai văzut? La Folina, totul este ușor.
Alegi ușor, comanzi ușor, decorezi ușor.