Ofertă deco
Ofertă deco
Contul Meu     Coș Produse
  • 0 produse Total: 0 Lei

Vezi Detalii Coș

Cum se livrează?

Pentru că la Folina totul este ușor, produsele comandate ajung rapid și în siguranță la tine.
Comanzi ușor, ajung ușor, decorezi ușor.

Și pentru că ai sute de produse din care poți alege, Folina se pliază pe dorințele tale și ți le trimite așa cum îți dorești.

Când comanzi, alege una dintre opțiunile de livrare de mai jos:

Livrare prin curier

Livrarea produselor se face prin curierat rapid GLS, TNT şi UrgentCargus.
Termenul de livrare a comenzilor este de 1-2 zile lucrătoare. În cazul în care, din motive ce nu țin de Vânzător și sunt considerate excepționale (zile nelucrătoare, perioade foarte aglomerate – de tipul Black Friday – sau condiții meteorologice nefavorabile, care nu permit realizarea transportului în bune condiții), firma de curierat depășește termenul de livrare, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru acest lucru. Operatorii noştri urmăresc expediţiile şi în cazul în care apar întârzieri contactăm clienţii şi firma de curierat pentru a soluţiona problemele.

Livrările se fac de luni până vineri în intervalul 9-17. Astfel, pentru a se face livrarea în timp util trebuie să specificaţi la adresă livrare, locaţia unde agentul vă poate găsi în intervalul specificat ( 9-17 ) - poate fi adresa de la servici.

Firmele de curierat GLS şi TNT nu fac livrări sâmbăta, iar cei de la UrgentCargus curier oferă acest serviciu doar în anumite localităţi. Livrarea prin UrgentCargus sâmbăta se realizează în intervalul 9-14 şi nu presupune costuri suplimentare.

Costuri de livrare    

Livrarea comenzilor realizate prin GLS, TNT şi UrgentCargus poate fi:
- gratuită pentru comenzi ce depășesc 350 de lei
- 17 lei  (cu T.V.A. inclus)* pentru comenzi de până la 49,99 lei.
- 19 lei (cu T.V.A. inclus)* pentru comenzi cuprinse între 50 şi 149,99 lei.
- 28 lei ( cu T.V.A inclus)* pentru comenzi cuprinse între 150 şi 349,99 lei

- UrgentCargus şi TNT percep taxă pentru kilometri exteriori în cazul unor localităţi ( lista este disponibilă pe site-ul UrgentCargus.ro ). În cazul în care un client solicită în mod expres livrare prin UrgentCargus sau TNT, către astfel de localităţi, i se va comunica costul livrării.
- GLS nu percepe taxă pentru kilometri exteriori.

Ridicare din showroom:

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom, le poți ridica imediat.
Te așteptăm în showroom-ul Folina de luni până în vineri, în intervalul 9:00 – 17:00. Showroom Folina este doar în Iaşi - şoş. Păcurari, nr.85

Ridicarea produselor se face în termen de 3 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii. În această perioadă produsele sunt blocate în stoc.
Dacă în acest interval comanda nu se ridică din showroom, vei fi contactat telefonic pentru a alege una dintre cele două variante:
- expedierea coletului prin curierat, ceea ce implică adăugarea taxei de transport
- anularea comenzii.

Livrarea în showroom se face gratuit.
Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (prin OP sau card online), te rugăm să ai actul de identitate la tine, pentru a putea intra în posesia produselor.
Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.

Asistență postcomandă

Dacă ai nevoie și de alte informații legate de livrarea comenzii, colegii noștri de la departamentul Suport așteaptă să îți preia apelul. Contactează-ne la unul dintre numerele: 0332 408 314 sau 0754 069 665, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00.


Rețele Sociale

Mod de plată

Visa Mastercard

Abonează-te la newsletter pentru noutăți

© 2017 Folina.ro | All Rights Reserved. Folina.ro | Designed by Artvertising