Concurs Folina
Concurs Folina
Contul Meu     Coș Produse
  • 0 produse Total: 0 Lei

Vezi Detalii Coș

Suport:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0754.069.665
E-mail: suport@folina.ro
Program: L-V: 09 - 17

Comenzi:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0754.069.665
E-mail: comenzi@folina.ro
Program: L-V: 09 - 17

Parteneri & Vânzări Corporate:
Tel. fix: 0332.408.314
Tel. mobil: 0769.071.147
E-mail: contact@folina.ro
Program: L-V: 09 – 17

Showroom Folina Iași

Servicii Folina

Pentru că la Folina totul este ușor, comanzi online și te bucuri de servicii dedicate și personalizate. Află totul despre serviciile Folina:

Livrare în 48 h

Pentru că la Folina totul este ușor, produsele comandate ajung rapid și în siguranță la tine.
Comanzi ușor, le primești ușor, decorezi ușor.

Folina asigură livrarea produselor prin firma de curierat rapid Fan Courier numai pe teritoriul României. Termenul de livrare poate fi de 48 ore, iar acest lucru depinde strict de curier.  

Vânzare la metru

Pentru că ne adaptăm în permanență nevoilor tale, îți oferim un serviciu dedicat și personalizat dorințelor tale de amenajare și decorare.

Vânzarea la metru linear este un serviciu oferit oricărui cumpărător al produselor folina.ro, care își dorește varietate și diversitate pentru crearea celor mai creative spații și decorațiuni.

La Folina, totul este ușor! Cumperi ce vrei și cum vrei.
Identifică produsele vândute la metru linear după iconul ”Vânzare la metru linear”, afișat pe pagina de produs, alege numărul de metri lineari doriți din câmpul ”lungime” și bucură-te de acest serviciu personalizat nevoilor tale.

Debitare gratuită

Debitarea gratuită este un serviciu oferit persoanele juridice care doresc stabilirea unui parteneriat pe termen lung, în vederea intermedierii comercializării produselor către clienții lor (reseller). Prin intermediul acestui serviciu, partenerii Folina se bucură de un serviciu 100% personalizat.

Serviciul de debitare gratuită înseamnă livrarea produsului comandat (folii pentru geam sau a autocolant), tăiat după anumite dimensiunile indicate de către client.

De acest serviciu beneficiază toți partenerii Folina în limita a 10 bucăți/comandă, indiferent de dimensiune.
În cazul depășirii acestei limite, contravaloarea serviciului de debitare este de 5 lei (fără T.V.A)/bucată.

Retur simplu

Pentru că la Folina totul este ușor, dacă te-ai răzgândit cu privire la comanda unui produs, îl poți returna simplu, în condițiile de mai jos:

Conform termenilor și condițiilor folina.ro, ai dreptul să te retragi din Contract, respectiv să returnezi un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, prin completarea formularului de retur sau prin contactarea directă a vânzătorului. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau de renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese - în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Returnarea produselor se va face printr-un curier door-to-door sau direct la sediul Vânzătorului.

Ținând cont de natura produselor, foliile de geam, autocolantele și stickerele se pot returna doar dacă nu au fost aplicate. În cazul în care se constată defecte de fabricație, produsele se pot returna, însoțite de ambalajul original.

Produsele executate și/sau debitate la comandă, respectând culorile, designul și dimensiunile date de client, nu pot fi returnate.

Ridicare gratuită din showroom

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom, le poți ridica imediat.
Te așteptăm în showroom-ul Folina de luni până în vineri, în intervalul 9:00 – 17:00.

Ridicarea produselor se face în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii. În această perioadă produsele sunt blocate în stoc.
Dacă în acest interval comanda nu se ridică din showroom, vei fi contactat telefonic pentru a alege una dintre cele două variante:
- expedierea coletului prin curierat, ceea ce implică adăugarea taxei de transport
- anularea comenzii.

Dacă ai plătit deja comanda înainte să vii să o ridici (prin Ordin de plată sau Card online), te rugăm să ai actul de identitate la tine, pentru a putea intra în posesia produselor.
Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.

Suport clienți

Dacă ai nevoie și de alte informații legate de livrarea comenzii, colegii noștri de la departamentul Suport așteaptă să îți preia apelul. Contactează-ne la unul dintre numerele: 0332 408 314 sau 0754 069 665, de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00.


Rețele Sociale

Mod de plată

Visa Mastercard

Abonează-te la newsletter pentru noutăți

© 2017 Folina.ro | All Rights Reserved. Folina.ro | Designed by Artvertising